Mira's Destiny Blog

maanantai 22. kesäkuuta 2015

Juhannus



Se olisi sitten juhannuskin vietetty ja oli tosi mukavaa sekä rentoa. Säät suosivat sen verran, että ihan koko ajan ei satanut ja mikä mukavinta, oli jopa aika lämmintä. Pääosin vietin juhanusta rennoista urheiluvaatteissa, eli tällä kertaa en päässyt kokeilemaan kukkamekkoa sekä lavatansseja!! :D



Ennen kuin lähdin juhannuksen viettoon, olin auttamassa ystävääni Minnaa muutossa. Aika nopeasti saatiin tavarat kannettua uuteen kotiin ja sateesta huolimatta muutto sujui ilman suurempia kommelluksia. Olen iloinen siitä, että minulla oli aikaa auttaa ystävääni, sillä tiedän mikä rasite muutto muuttajalle itselleen on. 



Olen itse kokenut sen, että kun muuttoon tarvitsee apua, ei ihmisiä näy missään, mutta sitten kun järjestää tuparit, kaikki kyllä pääsevät paikan päälle! :D No, ymmärrän kyllä, että ihmisillä on ne omat kiireensä, eikä aina voi aikaa järjestää. Mutta se oli kuitenkin pieni vaiva olla auttamassa, sen kuin vaan kantoi tavaraa pakettiautoon oikeassa järjestyksessä. Tuli hyvä mieli kun saattoi edes jotenkin vähän auttaa. 




Muutama muuttosäkki tuli kannettua! Hyvää hyötyliikuntaa!



Täytyy sanoa, että Eveliinan ja Minnan asunto näytti jo muuttopäivänä siltä, että siitä tulee todella hieno ja viihtyisä. Tänään mahdollisesti menenkin kyläilemään tyttöjen luokse ja katsomaan hieman jo valmiimpaa versiota heidän uudesta kodista. Tiedä vaikka pääsisin saunaan(vink, vink!!) saunahullu kun olen!




Tyttöjen koti on kyllä tyylikäs ja tunnelmallinen! Tykkään! 
(oma nukuksissa ollut sisustusinto ihan herää!)



Juhannukseni oli siis rentoa yhdessäoloa perheeni kanssa, saunomista, hyvää ruokaa ja lenkkeilyä koirien kanssa. Olen todella kiitollinen siitä, että minulla on niin läheiset ja avoimet välit perheeni kanssa. Ei meilläkään aina ole kaikki kuten kiiltokuvissa, mutta viihdytään yhdessä ja ennen kaikkea meidän perheessä halataan, näytetään tunteet sekä jutellaan. Se on erittäin tärkeää minulle ja perheestä onkin tullut koko ajan vain tärkeämpi voimavara. Aina ei olla samaa mieltä kaikesta, mutta se nyt kuuluu asiaan. Perheeni tuki on minulle äärettömän tärkeä myös lajiani ajatellen.






Makkaraakin tuli maistettua ja hieman herkuteltuakin, 
nyt on mukava palata takaisin ruotuun!










Pääosin tuli kuitenkin syötytä terveellisesti ja 
juhannus "skumppakin" oli Light Pommacia! 








Rennolla otteella mentiin!




Kun joskus nuorempana saatoin vielä punnita, vietänkö aikaa perheeni vai ystävieni kanssa, menee nykyisin perhe edelle. Totta kai ystävätkin ovat tärkeitä, mutta heitä näen enemmän muutenkin, sillä esimerkiksi vanhempani sekä veljeni asuvat hieman kauempana. Toisaalta, minulla on muutama niin hyvä ystävä, että he ovat minulle kuin perhettä. Sellaisia ystäviä, joiden kanssa saa olla oma itsensä, voi näyttää ne huonot puolensakin ja jotka uskaltavat sanoa ääneen jos törttöilen jotain! :D


Oli kuitenkin mukava palata eilen kotiin ja arjen rutiineihin. Treeniviikkoni olikin hieman katkonainen, mutta pieni lepo ja tauko tekikin ihan hyvää. Nyt jaksaa taas paukuttaa eteenpäin. Olen viimeaikoina kärsinyt hieman motivaation puutteesta, mikä on minulle erittäin harvinaista. Toisaalta, en ole asiasta huolissani, sillä huomaan että pääsen helposti taas rytmiin kun vain suunnittelen aikatauluni fiksusti. Viimeaikaiset kiireet ovat siis osaltaan vaikuttaneet asiaan ja huomaan, että tarvitsen ihan selkeästi suunnitelmallisuutta päiviini jotta kaikki asiat tulee hoidettua. 



Tuommoset piti eilen vielä askarrella iltapuhteeksi!



Aloin myös askartelemaan Sonjan Flexia. Vielä vähän kesken, mutta jatketaan. 
"Timantit" ovat vanhoista kisabikineistä kymmenen vuoden takaa, 
tuleepahan nekin hyötykäytettyä! :D


Eli nyt vaan hommiin ja kohtapuolin salille, näin sateisena päivänä saa enemmän aikaiseksi sisätiloissakin! Silti toivon, että tulisi pian oikeasti kesä! Eilisen illan lämpö sai minut kaipaamaan sitä kunnon kesää, jolloin kaikki on toisin, eli ihmiset ovat iloisempia, on lämmin ja itselläkin rennompi fiilis. 


Mukavaa viikkoa kaikille!!



-Mira-



Minut löytää myös instagramista nimimerkillä @mirasdestiny

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti